Reklamacje

Reklamacje

 

Dokładany wszelkich starań, aby proces realizacji zamówienia i dostawa towaru przebiegły bez problemów.


W chwili odbioru przesyłki odbiorca zobowiązany jest do sprawdzenia opakowania i zawartości przesyłki. Paczka nie powinna nosić śladów uszkodzenia.


W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub uszkodzenia towaru prosimy spisać protokół szkody
w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej.


Jeżeli paczka nie jest uszkodzona z zewnątrz, a mimo to po odbiorze i rozpakowaniu na jaw wychodzi wada fabryczna lub uszkodzenie powstałe wcześniej to odbiór przesyłki oczywiście nie powoduje wygaśnięcia reklamacji/gwarancji - w takich przypadkach prosimy o kontakt.


PROTOKÓŁ POWINIEN ZAWIERAĆ:

  • datę doręczenia
  • dokładny opis uszkodzeń lub braków w towarze
  • informację, czy opakowanie (przesyłka) nosi ślady zewnętrznych uszkodzeń


Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. 


W przypadku szkód dających się z zewnątrz zauważyć (jawnych) odbiór przesyłki przez klienta bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec Beauty4Home Damian Stępień.


Wszelkie pytania w sprawach reklamacji produktów prosimy składać na adres e-mail: admin(at)3komody.pl


Częste pytania:


1. CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PRZED UISZCZENIEM KWOTY POBRANIA?

Odbiorca nie ma prawa do sprawdzenia przesyłki przed zapłaceniem kwoty pobrania i pokwitowaniem odbioru. Wynika to z konieczności ochrony zawartości przesyłki przed ingerencją osób trzecich w trakcie transportu między dostawcą, a odbiorcą. Firma kurierska jest za przesyłkę odpowiedzialna do momentu jej skutecznego doręczenia. 

Po uiszczeniu kwoty pobrania należy koniecznie sprawdzić przy kurierze, czy przesyłka nie jest uszkodzona. Kurier ma obowiązek poczekać do czasu zakończenia tej czynności.


2. JAK POWINNA WYGLĄDAĆ PACZKA, KTÓRA MA DOSTARCZYĆ KURIER?

W przypadku przedmiotów gabarytowych oryginalne opakowanie IKEA jest zabezpieczone przed dodatkową ingerencją i na wypadek ew. uszkodzeń w transporcie. Zabezpieczenie paczki odbywa się przez dodatkowe oklejenie tekturą lub folią stretch oraz taśmą. Zwracamy szczególną uwagę, aby należycie zabezpieczyć narożniki, które są najbardziej narażone na uszkodzenia, dlatego narożniki są zabezpieczone grubszą warstwą tektury lub kątownikami.

Małe przedmioty wysyłamy w pudełkach.


3. GDZIE ZNAJDĘ NR LISTU PRZEWOZOWEGO?

W dniu nadania paczki e-mailowo informujemy o nr listu przewozowego oraz wysyłamy link do śledzenia przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej.


4. JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KURIEREM?

W wiadomość e-mail z nr listu przewozowego zawiera wszelkie niezbędne informacje: nr telefonu oraz godziny pracy BOK.


Firma kurierska DPD: 

Czynna od poniedziałku do soboty w godzinach: 6:00 - 18:00

Nr telefonu: 801-400-373 lub 22 577-55-55


Firma kurierska 7ka:

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 21:00, oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00.

Nr telefonu: 22 777-77-77


Firma kurierska UPS:

Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 20:00, oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00

Nr telefonu: 22 534-00-00


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl