Dostępność i termin wysyłki

Dostępność produktów:

1. Dostępny  - wszystkie produkty które posiadają w swoim opisie status "dostępny" znajdują się na naszym magazynie, a ich wysyłka odbywa zazwyczaj od 1-2dni roboczych.

2. Na zamówienie - po złożeniu zamówienia dostępność produktów z tym statusem sprawdzana jest na magazynach sklepu IKEA Retail Sp. z o.o. Jeśli towar jest dostępny wysyłka odbywa się w większości przypadków od 1-3 dni roboczych.


Status realizacji zamówienia:

Na każdym etapie realizacji informujemy drogą e-mailową o statusie złożonego zamówienia. W przypadku braku towaru na magazynie informujemy telefonicznie o zaistniałem sytuacji i natychmiast zwracam wpłaconą należność.

 

W przypadku, kiedy towar jest chwilowo niedostępny, a Ty wyrazisz chęć oczekiwania na realizację będziemy Cię informować na bieżąco o dostępności produktu. 


Rodzaje przesyłek:

1. Przesyłka kurierska standard - w zależności od gabarytów paczki wysyłana jest jedną z trzech firm kurierskich: UPS, DPD, Siódemka. Przesyłka dostarczana jest w 99% przypadków na następny dzień roboczy. 

2. Przesyłka kurierska pobraniowa - podobnie jak przesyłka standard wysyłana jest jedną z trzech firm kurierskich. Płatność pobiera pracownik firmy kurierskiej.


Informacje dodatkowe:

Jeśli chcesz uzyskać informacje o dostępności danego produktu i terminie jego wysyłki zapraszamy do kontaktu drogą e-mailową.

To najszybszy i najwygodniejszy sposób kontaktu.

Po otrzymaniu takiego zapytania operator naszego sklepu sprawdza dostępność towaru, jeśli produkt jest chwilowo niedostępny ustalamy datę jego dostępności ew. sprawdzamy czy nie został wycofany z oferty IKEA Retail Sp. o.o. 

 

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl